Ankomst i Townsville

Har kommit upp till Townsville nu, Bens pappa mötte upp oss på flygplatsen, han var den enda som visste om att vi skulle komma så vi tog bilen till deras gata, åkte en bit bort och hoppade ut och gick längs med gatan in på deras uppfart och Bens mamma blev så glad! Hon grät floder och släppte honom inte på ett par minuter! Haha! Så himla kul! Överraskade Bens bror också och gick tillsammans ut på kvällen och åt en supergärna middag, min första australiensiska stek! Satt sedan uppe på deras veranda till 01.30 innan sängen kallade! 
Här uppe är det vinter och 31 grader varmt, så ska absolut inte klaga! Under sommare nblir det 40-45 grader Här och det finns mängder av krokodiler i vattnen och hajar och så lägger man på lite maneter som är giftiga/dödliga på det! Jag vet en tjej som inte ska kropps i vattnet, den saken är klar! Oroa dig inte mamma! 
 
Fick gett bens föräldrar presenter från Sverige, älgöppnare, ahlgrens bilar, kaviar, lingonsylt, mammas knäckebröd (de älskade det, mamma), glögg , äggskivare och  en osthyvel! Så himla härlig kväll var det igår! Fick smakat en ny australiensisk ölsort och så en kopp kaffe och kvällen var fulländad! 
Idag ska vi upptäcka staden, gå till stranden och äta lamm senare ikväll!
 
Såhär glad och levande känner jag mig nu! Lycka till 110%!
 
 

Kommentarer
Postat av: antonella

Vilken härlig Bild på dig vännen, så fin! <3

Svar: Tack goding!
Wictoria Richardson

2013-08-21 @ 09:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0