Alva Beach, Ayr

Måndag 12.00 och jag har precis ätit en omelett till frukost efter en 10 km lång löprunda, lika varm och svettig som alltid! Träffade Bens moster igår och hans ena kusin. Trevligt! Fick även skypa med mamma, pappa, farmor och sen även Anna, Anders och lilla Noomi, söta älskade lilla troll, hon kom springande till Skype och sa; "jag älskar dig, Mosse" ååååh, att såna små ord från ett litet busfrö som inte ens är 2,5 kan värma så, mosters favorittjej! 
Dagen igår spenderade vi med full camping utrustning på Alva beach, en låååång strand strax utanför Ayr, helt otroligt fin strand som vi fiskade vid, grillade lunch då vi inte fick någon fisk och lekta med Maylie, deras hund som är så himla kul, 8 månader och på tok för mycket energi, mer än mig, haha!
Pa vagen hem fick jag med se hur det de gor nar de gor socker, stor brand pa hur stora falt som helst och resultatet blir sedan strosocker, coolt!


Har fått svar idag om en Bil, boende och jobb med tomater i Bundberg som beror riktigt riktigt bra, precis vad jag letat efter så ser ut som det kommer bli vart jag hamnar, riktigt bra betalt med så hoppas på det bästa!

Ska fixa en hel del ärenden idag såsom bank, medicare och Australiensiskt nummer, önska mig lycka till!
Bilen och stranden
 
Ben som fiskar
Himla Cool solnedgang pa vag hem, helt otroligt fint!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0