Billabong Sanctuary, Townsville

 

 

Såhär mysigt har jag haft det idag, vet inte riktigt hur ord ska förklara dagen så låter bilder istället få visa hur bra vi har haft det. Ben tog mig i alla fall till Billabong Sanctuary idag och där fick jag se alla helt fantastiska djur som Australien har. En salig blandning och jag var i himmelriket! Åååh!

Ormar, ödlor, krokodiler, kängurus, koalor, fåglar, wombats, dingos och mycket mer! Åååh! Känner mig väldigt, väldigt stolt över hur modig jag var med ormen, grät efteråt, haha men höll i den gjorde jag! Men skakade som ett asplöv i 30 minuter. Ormar och jag är inga bra vänner men numera vet jag hur man gör ormbandage om man blir ormbiten så att inte giftet ska sprida sig. Fick mig en bra lektion i det vilda djurlivet igår och vad man bör och inte bör göra! Hejja mig!

 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Oj vilka fina bilder. Men ormen!!!! Ha det bra hjärtat. Kramar.

2013-08-22 @ 10:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0