Caloundra, Sunshine Coast

 

Såhär fint hade jag det imorse när jag var ute på en 40 minuter lång löprunda. Längs med havet och en flod hela vägen och tillbaka igen till Scott, Bens kompis som vi har sovit hos inatt! Nyfångad grillad fisk med grönsaker till brunch, solsken och så havet som är alldeles intill huset! Satt uppe igår kväll och pratade på altanen, kallt som tusan blir det på nätterna och så har jag sovit inatt, i vad jag tror kan vara den skönaste sängen hittills i mitt liv! 11 välförtjänta timmar sömn och jag är utbildad men i stort behov av kaffe, så nu ska jag leta upp något som liknar det, haha, mitt enda krav här i livet! Yaay!


Kommentarer
Postat av: mamma

Åvad härligt ni har det. Hoppas du hittar gott kaffe.Samarna är här. Vi har det bra. Samuel ska spela fotboll I Sätila I morgon söndag och vi tittar på. Ha det gott. Kramar.

2013-08-17 @ 10:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0