Saturday in Townsville

Lördag här i Townsville! Startade dagen igår med en fantastiskt skön löprunda, 4 km powerwalk och sedan 6 km löpning i 30 graders värme redan 9.45 är inte att leka med! Svettigt värre! Frukost efter med pocherade ägg, tomat och skinka och sedan har jag hängt vid poolen och letat mer jobb! Fått möjlighet att plocka jordgubbar 80 km norr om Brisbane om jag vill, men verkar som jag stannar här uppe ett tag! Gratis boende, pool, mycket hjälp, bara en bil som saknas, behöver skaffa mig någon liten billig bil som håller i 8 månader, blir intressant detta, haha! Snacka om nedköp, byta min fina Volvo C30 till en liten rostskadad sak, utan AC i 45 frasig värme men antar att det är en del av upplevelsen, haha!
Ska strax klättra uppför ett 300 meter högt berg, 1250 steg upp och ikväll/inatt ska vi fiska. Hoppas på min första stora Barramunda eller vad den heter ikväll, yeaahooo!

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Å later got med gubbar. Skicka ngr hit. puss.

Svar: De ar inte alls som de vi har hemma, vi har godare! Puss
Wictoria Richardson

2013-08-24 @ 12:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0