Sista dagarna på svensk mark

Sitter påväg till Varberg efter en dag i Göteborg! Strosat i stan, ätit min favoriträtt på restaurang, varit på bio och gått i affärer och även fiskat upp en överraskning till Ben! Weeeeiiiii! Sista besöket i Göteborg på ett bra tag!

Ska till stugan idag och imorgon vidare med tåget mot Halmstad för att gå ut och krama om Klara en sista gång, lördag blir elfsborgsmatch och utgång i Borås och mys med Jessica, söndag grill hos min kära syster med familj, måndag familjemiddag sedan på tisdag bär det av. Fjärilar i magen och lite pirr nu men mest 7578 fantastiska upplevelser som ska kirras. Att jag lämnar Sverige med en av den mest fantastiska människan jag träffat gör ju inte saken bättre, känns fint att ha min egna Aussie-boy innan ankomst, för ja, ett par är vi och förhoppningsvis lär vi förbli det om jag bestämmer, han gör mig så glad, lycklig och levande, något jag aldrig trodde om mig, att det var det här livet hade att erbjuda! Men men, nog om det ;)
Packat om min väska 3 ggr nu, en flaska glögg står framme och en fet hemmakvällsgodispåse står på inköpslistan! Nam nam nam.

Har haft sköna dagar hemma med familjen, ätit älg, druckit farmors upphittade sista flaska Julmust, tagit mina sköna favoritlöprundor på 7-9 km och långa härliga promenader! Mammas hemmagjorda köttbullar går inte heller av för hackor och lyxfrukost med nyplockade björnbär, hallon och blåbär! Badat i sjön och gått med Amos! Så det ska vara och jag njuter av allt fint vi har hemma!

Har svenska presenter att införskaffa (läs kaviar, sill, osthyvel och Marabou) och lite pyssel kvar hemma, tandläkarbesök och så inhandla lite förnödenheter till mig själv, kraaaaaaavings!!
Nu är vi snart framme i Varberg, final countdown!! Weeeeeiiiiihooo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0