Sista svenska dagarna

Sitter hemma hos min syster och hennes man efter en jättekul kväll och natt ute i Halmstad. Var hos Klara och Andreas igår, var på aterbeachen på Tylösand, åt ihop och drack champagne. Hamnade inne i stan på kvällen efter en kväll på altanen. 
Idag åkte vi hem vid 12tiden för att åka mot Borås. Vi åt räkmacka på viskan och även en Brownie med Dumle hamnade i magen, mina sista måltider är njutning till 110% som gäller och sedan blev det elfsborg mot kalmar på Borås Arena. 1-0 vinst och en match stående i klacken. Grymt kul match och en ny värvning för Elfsborg. Numera är Ben en elfsborg supporter med hatt och allt! 
 
Idag har vi på kvällen ätit god medelhavsmat hos min sytser och hennes man och ska sova här inatt. Energin för en kväll i Borås fanns inte alls så istället sitter jag här trött och slut men med god mat i magen och sippandes på Moët & Chandon i glaset. Min sista champagneflaska är numera slut och en fin kväll har vi på altanen här i Örby. 
 
Imorgon blir det fiske som gäller för Ben och Anders, förhoppningsvis lite svampplockning för oss och jag ska ta en sista fika med Anders och få krama om honom lite innan jag åker. Packa iordning och även åka till MM för att handla presenter och mina cravings som jag ska ta med mig. 
 
Nedräkning som gäller nu, mindre än 3 dagar kvar, herregud, känns inte riktigt som detta är på riktigt men jo! Nu jäklar, snart bär det av! Weeeeeiiiiiii! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0