Stranden min första dag på Sunshine Coast och Noosa national Park

Lite bilder den senaste veckan
 
 
Stranden vid Sunshine Coast
 
Jag i Noossa National Park
 
Noosa
Bush-brand, kommer vara hur mycket brander som helst, torr sommar ska det bli!
 

Har precis avklarat en 10 kilometers löprunda längs med havet här i Townsville. 30 grader klockan 8.30 men avklarat är det efter svettiga 55 minuter kan jag lova! Idag ska vi antagligen ut och fiska och bara ta det lugnt! Har en del saker att ordna med, banken, skatter, sjukhuskort och så ett abonnemang här  australien så jag får ett australiensiskt nummer. Har låst upp min telefon så kommer ta bort mitt svenska nummer och enbart ha mitt australiensiska. Kommer vara lättast så!

Lägger upp lite fina bilder från dagen då Ben och jag var på stranden längs med sunshine coast! Vattnet var helt fantastiskt, ungefär 23 grader och så fin, lång strand! Helt otroligt fint!

Hoppas alla där hemma har det fint, tänker på er mycket men åååh, det här är såååå spännande och jag växer för varje dag, kommer se tillbaka på allt detta med ett leende minst sagt och detta är bara början, weeii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0