Ben är tillbaka

Magnetic Islands utanför Townsville
 
Så har det gått ytterligare några dagar här i Byron. Jag har jobbat extra skift, ätit goda knäckebrödsmackor med avokado, kikat julklappar till Ben, varit på stranden, läst böcker, druckit några öl och umgåtts med Ciara. Hon bjöd mig på lunch igår. God Paella med varsin kall öl som vi inte har provat innan, någon val-öl, gott som tusan minsann. Vi var på the whiskey bar och avslutade sedan vår lunchdejt med en kaffe på Max milk bar. Så himla härligt, pratat i mängder i 3 timmar och hade det så kul. Igårkväll hämtade jag även upp Ben på busshållsplatsen, så himla glad var jag att äntligen få ha honom här igen, åååh min fina kille, känns så skönt att han är här hos mig i 2 veckor nu! Yeaaay!
 
Idag ska vi grilla känguru vid Wategos och sedan så jobbar jag vid 19.30-00.30. The Rails firar sin 32-årsdag idag och det är stort jullotteri där ikväll, kommer garanterat bli packat med folk och glada människor, yeaahooo!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0