Onsdag till Fredag

 

Än en gång har det gått sisådär en vecka sen jag skrev!! Mycket har hänt och massa upplevelser och fina saker har jag varit med om. Lättast är att bara ta det från början och köra igenom det. I förra veckan så åkte ju tyvärr Sanna och i onsdags kändes det minsann tomt utan henne. Jag jobbade torsdag och fredag på the Rails och hade i torsdags 5 klippningar på några tyska killar som hade fått höra om mig i stan. De bodde på ett helt annat hostel vilket var kul och bra för mig, 75$ blev det extra den dagen, mycket bra, mycket bra. Jobbet går om alltid så himla bra, så glad är jag för mitt jobb på The Rails och i Fredags kväll så kom Hanna hit till Byron. Hanna träffade jag på Roskilde festivalen i somras, hon är kompis med Casey så var kul att hon kom hit och jag fick en chans att träffa henne igen. Hon flyttade in på mitt hostel här i måndags med så nu bor vi här ihop. Så himla kul! Vi firade Helle och så hade vi sköna kvällar ihop och jag jobbade.. Lite så såg det ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0