Sannas sista dag i Byron Bay

 
 
Sitter just nu på Cool katz själv, ett café här i stan. Har druckit en kopp kaffe och skrivit kort till Ben's brorsbarn, ett tvillingpar som fyller år imorgon. De ska få ett fint kort och jag har skrivit i Sannas bok. Sanna, en sån fin tjej jag mött här i Byron Bay är här för sista dagen idag, kan knappt förstå det, att hon åker imorgon. Det här är det värsta med att man möter massa helt fantstiskt fina människor, några kommer, några går men några sätter ordentliga spår i hjärtat på en och kommer alltid finnas kvar där. Vi har verkligen klickat ordentligt så det kommer bli tomt utan henne... Ikväll ska vi äta Mexikanskt, dricka en mojito och njuta av hennes sista kväll.
 
Skjutsade Ben till Dave imorse klockan 04.00 för han skulle åka tillbaka till gruvan för att jobba. Blir tomt utan honom här nu med, han kommer tillbaka den 19 decemper igen så det kommer ta lång tid tills vi ses, saknar honom redan. Har haft några fina dagar ihop och det går inte förklara hur mycket han betyder för mig, han är verkligen en helt fantastiskt fin kille oh får mig alltid att känna mig speciell. Åååh, så fin han är!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0