Ååååååh vilken dag

Sååååååån lyckokänsla rusar genom kroppen, alldeles varm av alla känslor blir jag och så himla glad! Idag medans jag städade så fick jag paket, av världens bästa och finaste mamma! Ååååh! Hemmakvällsgodis, lite kläder, min kära aztek väska en liten fin god jul tomte mamma la i och så det bästa av allt, knäckebröd, åååååh som jag har saknat min älskade mammas knäckebröd! De var lite krossade men åååååh så himla gott, aldrig har de varit så goda, ren och skär njutning! Tack tack tack här med min älskade lilla mamma, du är världens bästa! Du gjorde den här torsdagen ännu bättre och jag är så glad! YEAAAY! 

Fick precis samtal från Ben med om att han har landat i Brisbane och är här senare ikväll! 




Dagen blir bara bättre och bättre, jag har fått lön med och varit och provjobbat och får ikväll eller imorgon reda på om jag får jobbet eller inte, yeaaaaaw! Vilken pangtorsdag! Denna helgen blir magiiiisk!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0