Boy & Bear in Byron.

 
Stranden i Byron och Ben & Scott när vi surfade
 

Idag är det torsdag! Jag jobbade igår på The Rails, Gud vad jag älskar det stället, mitt jobb är fantastiskt! Jobbade med Matt och Travis och Matt var med ute i tisdags, han var väldigt trött igår på jobbet, så himla kul att reta honom! Haha!
Efter jobbet gick jag till Woodys för att möta upp Ben & C/O för vi ville vinna en surfbräda, men vi vann inte så vi beslutade om att gå hem, det var Sams sista dag så vi satt och lyssnade på musik, tog en öl och pratade till 04.00, då kröp vi till sängs och idag är det såå fint väder! Ben sover än och jag har tillbringat morgonen med att skriva till alla fina hemma :)

Ikväll spelar Boy & Bear på the beach hotel, åååh jag älskar de bandet så vi ska dit och kolla :) gav Malin en biljett i födelsedagspresent så idag ska vi fira hennes dag igen och dricka öl, sitta på terassen och njuta av sån bra musik, åååh vad jag ser fram emot kvällen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0