Byron Byron Byron

Har kommit tillbaka in i min härliga morgonrutin att gå upp till Fyren, så varje dag går jag upp dit och hoppar i havet när jag kommer tillbaka. Magi och jag får nypa mig i armen, för det är så vackert, så himla magiskt fint och jag är så tacksam över att jag är här! I tisdags joinade Tove mig och i fredags joinade Ciara mig upp. Efter vår promenad så blev det havet och på fredagen gick jag och Ciara ut och åt frukost. Åt en himmelskt god gröt, Morridge kallas den, det är quinoa som kokas med pumpafrön och linfrön och kanel, på toppen är det kokos-custard och en röra gjord av färska dadlar, fikon, tranbär och kanel! Det var sååååå gott, allt är organiskt odlat och smakade helt ljuvligt. Tog en Mango juice till det och var mätt genom öronen men Gud så gott! Ska ta Ben dit när han kommer tillbaka hit på torsdag! Så bra startar jag dagen men den morgonen unnade jag mig det, försöker spara och leva billigt här. Äter vanligtvis grekis yoghurt med müsli och banan på morgonen, lunch blir olika och i 5 dagar har jag nu ätit 2 stekta ägg med toast. Idag ska jag dock byta mot något annat i 4-5 dagar, yiihaaa!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0