♥ FARS DAG ♥

 
Söndag i Byron Bay! Inte vilken söndag som helst inte utan idag är det Fars dag och även fast jag sitter så långt bort man kan komma just nu från min lilla pappa så tänker jag på honom och ska ringa honom och väcka honom med gratishälsningar, så bara så du vet pappa om du läser så kommer jag ringa snart, fast stor chans är ju att du sover just nu! JAg älskar dig och önskar jag kunde krama om dig på riktigt den här dagen men skickar tankar och kärlek genom telefonen istället ♥
 
Idag är jag ledig från jobbet, har joibbat helgen och är nu ledig 2 dagar, har varit så mycket att göra så ska bli skönt att vara lite ledig. Igår åkte Malin, kändes konstigt att krama av henne på bussstationen, vi hade en frukost först och sedan så var det dags för henne att bege sig, som tur är så ses vi ju snart igen när det är sterosonic i Brisbane, Yeayy! Idag ska vi slappa på stranden och ikväll ska jag ta med Ben på picknick, ska bli mysigt! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0