Onsdag hela veckan

Idag är det onsdag, vaknade för ett litet tag sedan och har druckit en god kopp kaffe! Igår var vi ute, firade Melbourne cup, en av världens största galopprace och sedan gick vi ut och dansade, så himla kul! Var med alla på det nya hostelet, bor många kul personer här som kommer stanna ett bra tag, så himla kul med nya kontakter, några svenskar, 2 tjejer från England som är jättekul, 1 från USA och några från Norge!
Har träffat en dykartjej som heter Ciara med, hon är från Australien och schysst! Vi hängde igår. Sedan jobbade hon på Woodys när vi var där och dansade, så himla kul! Hon är Divemaster precis som Ben och jag och hon har pratat mycket dykning. Jag var på dykcentret för 2 dagar sedan och blev där erbjuden jobb, så jag ska mejla dem och antagligen börja jobba för dem lite, tjänar inga pengar men får göra dykningar gratis så det är det verkligen värt, så bra att bli mer van i vattnet och bli säkrare. Har även bokat min avancerade dykarkurs med så jag blir licensierad advanced! Weeii! Ser fram emot det!
Idag är det Sam's sista dag i Byron så vi ska fira honom och äta brunch ihop, kika i stan och så! Ikväll ska jag jobba och jag längtar efter jobbet, har sååå himla kul när jag jobbar, fantastiskt kul! Träffade Matt och Katie ute igår och vi dansade runt massa, så kul! Ben träffade också en tjej som han träffade i Thailand! Världen är så liten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0