Onsdagschill i Byron Bay

Ännu en sånt där glapp med inlägg, så dåligt av mig. Livet rullar. Å här, jag jobbar 4-5 kvällar i veckan och städar 2 timmar om dagen på hostelet. Det går helt okej bra måste jag säga. Pengarna och jag överlever, även om det kunde vara en bättre inkomst jag har. Förhoppningsvis så har jag dock ett till betalt jobb inom en snar framtid, har eventuellt jobb på en frusen yoghurt ställe inom 2 veckor på dagarna så jag hoppas att jag snart kommer ha en bättre inkomst, även fast jag gott och väl överlever nu men vill ju gärna spara lite mer också.
 
Vi är ett sånt gott gäng här som håller ihop här, idag flyttade jag in i ett 6-bäddsrum med Jenny, SaNina, Tove och Helle och så bor en italiensk kille där som heter Giorgio. Dan, Jesse och Ben och vi har så himla kul ihop och har haft några riktigt sköna kvällar och dagar här. 
Johan, Johan, Frida, Ebba, Poppy och så Sarah från England åkte vidare till Sydney i torsdags, vi hade en riktigt stor avskedsmiddag med dem, räkor, ostar, kex, frukt och Sangria. Så himla mysigt och de har verkligen gjort hel Australien trippen värd att minnas, dessa veckorna har varit de roligaste hittills. 
Har träffat en schysst kille på hostelet med, Adam och så Ciara, en australiensisk tjej som är helt oätligt mysig, ååååh. Vi är ett sånt gott gäng. 
 
 
Har bara 5 minuter kvar på min 1-timmars wi-fi nu så ska dra mig. Jag hoppas alla mår bra där hemma, tänker mycket på hösten, julen, och alla fina vänner och familj jag har hemma, ni vet vilka ni är och
jag saknar er! Puss! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Å got att höra att du har det bra. Vi saknar dig med ska du veta. Älskar dig.

2013-11-20 @ 18:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0