Tjejligan i Byron Bay

Har haft några extremt fina dagar här i Byron Bay! Har såna härliga människor omkring mig och vi har så kul ihop. Jag jobbar på kvällarna, städar 2 timmar om dagen mellan 10-12 och sedan umgås vi! Igår hade vi en sån mysig eftermiddag jag och tjejerna. Promenerade upp till the top shop som är ett jättegott och mysigt café. Jag och Ciara delade en svampburgare och de andra delade halloumiburgare och kycklingburgare, mmm. Stället var så mysigt och personalen urtrevlig, vill definitivt gå tillbaka dit igen. Perfekt lunch! Efter det så strosade vi runt i stan här, kikade i butiker och tog en sväng på marknaden som är varje lördag i Byron. Fyllt av handgjorda grejer och unika tavlor, kläder, inredning och smycken. Jag älskar verkligen den här byn, så magiskt här!

Har idag strosat omkring i byn efter min stadning av hostelet. Vi har atit frusen yoghhurt, kikat omkring och myst. Sanna och Jenny har tatuerat sig, jag har kikat omkring och kopt farg till CIaras har, imorgon ska hon bli fin. Ska snart till Dan och Jesse, de 2 killarna och dricka ett par öl innan vi ska ut ikvall. Dan Hannaford spelar idag, han ar en helt magisk kille, sa himla bra. Sa idag blir det en night out med ganget. kommer bli sa kul! 

 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0