Söndagsmys

Kvartetten fortsätter att regera, woohooo! Killarna hade lånat citycyklar ochAntonella fantastiskt söta! Skrattade så jag vek mig! Söndagen blev att starta med Button-up sunday, alltså skjortsöndag, Dave's briljanta idé, dock mindre briljant i 34 graders värme och sol och internationella kaffedagen på det! Jag och Casey är lyriska, kaffe, kaffe, kaffe! Kan tillägga att jag och "Yates" enkelt har spenderat 2 timmar pratandes om kaffe och 3 koppar klarade vi av innan och efter vår brunch på damtadam, vietnames restaurangen! 11.00 hängde vi på låset, utsvultna o h det åts chilli så det sprutade ur öronen på grabbarna, kan väl enkelt säga att de åt så de grät, deras magar var kapital igår och Dave spydde under sin löprunda igår! Haha! Chilliöl och chillimat är ingen bra kombo!
Eftermiddagen åkte jag på jobbintervju i Beaudesert på ett stuteri, 190 ston och föl fanns där och jobbet hade varit rena drömmen, tyvärr blev det inte mitt, en fransk tjej hade mer erfarenhet! Bättre lycka nästa gång!
Kvällen blev lugn, grill och mys framför tvn! Magisk helg helt klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0