Byron Bay, New South Wales

Lördagsfeelings i all ära! Kroppen känns härligt mör efter passen på gymet de senaste dagarna, huvudet känns piggt och jag känner mig så glad i sällskapet jag är med! Jag, Ben, Dave och Casey bor ju på ett hostel 5 minuter från innerstan i Brisbane, vi grillar på kvällarna, tränar ihop och har det fantastiskt kul ihop, mina favoritkillar och vänner här :)
Igår efter gym och en lyckad middag som jag grillade iordning styrde vi kosan mot Gold Coast och Dave och hans mamma! Kikade Australiensisk fotboll, pratade och somnade sedan gott!
06.30 ringde klockan imorse och vi packade väskor, tonfiskburkar och walking skor för att ta oss till vattenfall, tracks och regnskog! Vandrade över 10 kilometer upp och ner för ett 150 m vattenfall och hade picknick i vattenfallshålet! Grymt bra jobbat, 1 timma ner och 1 timma upp senare var vi trötta, svettiga och möra i benen och vi styrde kosan mot Byron Bay, bad, lunch och sedan en pubrunda längs med Gold coast då vi stannade på olika ställen och drack mycket goda och välförtjänta Corona! Byron bay är galet och ja jag skulle inte säga nej till att bo och leva på den orten, hallå gott liv!!
Styrde kosan hem till Dave's mamma Lexie där jag stod för matlagningen, sallad och kycklingfilé fylld med fetaost, pesto och soltorkade tomater! Vi skulle ut och sett ett band från Sydney men matkoma och Gingerbeer stoppade oss så blir sängen och surf imorgon bitti istället! Godnatt från mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0