Caloundra, Rolin Farms, Beerwah & halv dag på jobbet

Har haft en sån bra, grymt bra dag!! Morgonpromenad imorse 04.50, sedan iväg till jobbet 06.00, så himla skön start på dagen. Hade en kort dag på jordgubbspackningen idag, slutade 10.30 och efter det drogkartellen mig till Caloundra, cirka 20 minuter från jag jobbar. La mig på Kings Beach i Caloundra från 11.00, läste i en bok jag köpt, på engelska och sov lite på stranden, åt lunch 14.30 och sedan ut på en 1,5 timmes lång promenad längs med strandpromenaden. Älskar Caloundra. 17.00 tig jag bilen mot Beerwah till Matt och Jessica som vi ska bo hos i helgen. På vägen dit åkte jag så jag såg solnedgången mellan bergen, Glasshouse Mountains är här och solen gick ner mellan dem och det var så vackert så jag fick nypa mig i armen för att inse att jag inte drömmer, så vackert det är här, så himla magisk känsla jag får här. Solen, naturen, människorna och atmosfären, jag är i himmelriket!!!
Imorgon väntar dykning i ett skeppsvrak från 1900-talets början och 07.30 börjar det, såå himla kul. Har precis ätit försk fisk med sallad till middag, dricker champagne med Jessica och firar att det är fredag, wooohooo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0