Forrest beach

Så var en helg avklarad och en helt fantastisk campingupplevelse!
Vi har sett fina stränder, fiskat, varit ute och sett Australiens längsta vattenfall med ett fall på 268 meter, ätit frukost ut i det vilda, druckit god öl, lekt med Mylie, solat, tagit sköna morgonpromender längs med stranden, pratat och utforskat en till bit av Australiens östkust, fantastiskt vackert, håller andan och nyper mig i armen varje gång, ååååh vad jag är glad över att vara här!

Sista helgen med Ben i krokarna, han börjar jobba på onsdag också drar jag mig nedåt längst med kusten! Stannar några dagar på Airlie beach och har det trevligt är tanken :) dykning är i planerna och förhoppningsvis ett avancerat dykarcertifikat! Weeiiiii!! Jobb ska med ordnas sedan är jag fri att få en inkomst här, fått massa bra grejer så jag klarar mig längs med vägarna själv och ska köpa mig en liten spis idag, heja mig och mina framtida övernattningar i bilen! Nu ska vi ut på en shoppingtur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0