Kängurumiddag, jobbet och en karaokekväll

Hej hopp!
Sitter "hemma" och väntar på att bege mig till gymet och slita lite, så gött! Morgonpromenaf imorse innan jobbet och nu väntar ben och rygg för en omgång! Woohooo! Ska käka kyckling souvlaki ikväll med grekisk sallad och jordgubbar! Sprutar ut jordgubbar genom öronen redan, haha!
Jobbet går för övrigt galant, fullt ös och dagarna går snabbt, jättesnabbt och det är ett glatt och roligt gäng att jobba med jämfört med Emerald! Weeeiii! Packar, packar, packar och packar!

I tisdags kväll var vi ute och firade mitt jobb! Käkade vietnamesiskt på en knökfull restaurang, drog oss vidare till Birdie för 3$ Corona, karaoke och en kul kväll ute i Brisbane!! Glömde nog huvudet på Birdie för dagenefter åkte jag ifrån kort, frukosten och lunch så fick hanka mig igenom dagen med jordgubbar och en vit macka jag lyckades få köpt 06.00 med mina sista mynt i plånkan!!
Fick mig en fin middag igår dock, känguru!! Som jag längtat och gott var det, mmmm! Smakade som ox/nöt ungefär! Så glad nu! Haha!!

Nu väntar gymet, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0