Köttbullar med lingonsylt

Mamma fick nog en glad överraskning, ringde henne på jobbet idag för det vankades köttbullemiddag minsann här i Townsville, och vem tar man inte hjälp av när man behöver köttbulletips? Självklart är mamma den enda som fungerar för de tipsen! Köttbullarna blev grymma, lätt mina bästa i mitt liv, haha! Middagen blev väldigt uppskattad och mina klippskills åkte även de fram då Jay behövde friseras en aning!

 

Vi var även nere vid en flod 500 meter från huset och satte i en krabbur, imorgon hoppas vi på mudcrab fångst så jag får smaka på krabba! Myggbitna blev vi och snabba var vi då det kan vara krokodiler i vattnet, men allt gick bra, ska upp tidigt imorgon och fiska upp den då det tydligen är olagligt att fiska krabbor där! Bra där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0