Sista kvällen i Townsville

Precis ätit en helt fantastisk förrätt som Kim har ordnat, pilgrimsmusslor och snart ska vi äta panerade king prawns! Mums så himla gott! Sista middagen här idag!
Sån matsal idag, bjöds på krabba idag till lunch så det är skaldjur som gäller här, och fisk överallt, så himla gott! Mmmmm! Mamma du hade älskat det här, räkorna är större än de största kräftorna hemma!
Imorgon vid 04.45 skjutsar jag Ben till flygplatsen och jag åker vidare mot nya mål, nya äventyr och nytt jobb! Snabba ändrade beslut men jag styr bilen dit jobb finns så jag har packat ihop mitt liv, köpt tält, madrass, ett litet gasol kök och en stekpanna bland annat och ska styra bilen mot Emerald där jag har jobb som väntar! Packa citroner minst ett par veckor och börja få en inkomst! Weeeiii! Emerald är mitt ute i ingenstans men det är jobb iallafall så idag har varit väldigt organiserad och mycket som ordnats! Nu börjar det! Ska sova i bilen till en början sedan blir det nog att packa upp mitt lilla pop-up tält och blåsa upp min madrass!
Jag har köpt mig en liten kylbox, har tallrik, bestick och en mugg! Fått massa bra grejer för att överleva ute på en campingplats och ensam! Det här blir spännande, lämnar dock wi-fi, elektricitet och en trygghet här så kan bli A. ensam, B. utan internet C. Utan möjlighet att ladda mobil, dator och iPad men hey, det är en del av utmaningen, nu kör vi! Whooopaaaa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0