Jobb, träning och vardag i Brisbane

Dagarna här rullar på. Jobbar mellan 8.30-5.30, otroligt bra tider för mina morgonpromenader och snart även gym på kvällen, ska bara välja ett bra först men jag tror nog att jag hittat ett bra med klasser igen, ska bara ta reda på priser så. 

Hade min första dag dag då jag jobbade på hela dagen själv med en tandläkare, gjort fyllningar hela dagen så nu sitter det som berget vill jag lova. Yeaqqhooo! Otroligt spännande och intressant jobb måste jag säga, rotfyllningar, fasader, blekning och mycket annat, vilken djungel men lärorikt. 

Imorgon jobbar jag med sedan går jag på påskledigheten, kommer bli en skön härlig helg här hemma med Ben. Kommer nog ha Lite vänner över och söndag går vi nog ut en sväng. Ska till Ikea imorgon och köp lakan och matta till vårt nya fina Lill krypin, åååh det är så bra. Ska även köpa lösgodis till påskägg so. Ska gömmas på lördag. 

Så ser det ut för tillfället. Tog min första löprunda igår på såååå länge, Gud vad skönt det var men hmm, konditionen kan ju bara bli bättre, ho ho!! Men mina morgon powerwalks i backarna hör ska nog göra susen, löpning på det med som så byggas upp sakta men säkert så ska ni se på grejer, kan knappast vänta, ångbad jag saknat gymet :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0