Kuta, Bali i Indonesien

Har haft några sista makalöst fina dagar i Bali med min fina kille. Njutit av solen, god mat, drinkar vid poolen, 4 underbara massager, manikyr, pedikyr, ansiktsbehandling,fransarna är fixade, håret klippt och även en vaxning fick jag för si sådär 350:-, jag tackar ja, tjusig till tårna när jag äntligen äntrar ett nytt flygplan men denna gången tillAustralien, och det som vi skall kalla hem några månader fram över. Jobb, ny bostad, ny plats och nytt liv framöver efter 2 månader i solen kommer bli konstigt men åååh, ja jag längtar verkligen efter ett liv med rutiner, gym, morgonpromenader och matlagning. Kan dock inte säga annat än att jag och Ben har hittat varandra ännu mer under dessa 2 månader och vi har ett fantastiskt förhållande, min fina kille! Men vi säger  tack till Asien för den här gången och möter nu vårt nya liv i Australien igen 
Gårdagens romantiska kväll på potato head i Bali 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0