And the days go by

Så var det onsdag, om 1,5 timma får jag ta bilen mot flygplatsen för att plocka upp Ben, som jag längtar. 

Var och handlade innan och fixat här hemma, rensat allt bland mina grejer, ätit lax och avokadomacka till lunch, druckit kaffe, läst bok och försökt bli frisk. Fick ett litet ryck dock efter lunch och kaffe så jag var tvungen att hitta på något, så lite bakning fick det bli. 


Banan- och kanelmuffins med kokos och bitar av vit choklad minsann. Har inte smakat ännu men smeten var god och nyttiga är dem, endast lite socker i och basen är havregryn, Mums mums. Ben blir nog glad när han får se dem! 

Nu ska jag fortsätta läsa min bok och få tiden att gå, tjoo hej!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0