Biljett bokad





Om exakt en vecka så sitter jag på flyget, mot nya mål och nya tider. Jag och Ben flyttar från Brisbane och östkusten mot Karratha och västkusten. Ny bostad, helt ny liten stad för oss båda, ny bil och en ny framtid tillsammans. Ben jobbar ju där och för att vi ska spendera all tid vi kan ihop flyttar jag dit. Har även förlängt mitt visum ytterligare ett år så vi ska stanna där, jobba, jobba, jobba och spara så mycket vi kan. 

Så de senaste dagarna när jag haft energi har jag packat saker i väskor och lådor och till helgen ska vi packa in alla våra grejer i ett förråd innan vi på tisdag tar flyget mot en ny start. Jag tror vi kommer få det toppen och se så mycket fint, nationalparker, stränder och möta nya människor som kanske blir vänner för livet, pirr pirr! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0