Frisörjobb igen

Morgonpromenad runt centrum typ 7 varv för att lära mig hitta, fix och trix hemma med frukost och sedan 2 intervjuer vid 11 varav den ena ledde till det andra och jag har ett jobb att gå till imorgon. Inte ens 24 timmar i Karratha och jag har ett jobb, hallå flyt!! 

Äntligen kommer jag att jobba som frisör igen, jag är så himlans glad, fjärilar i magen och med en sån lycka så du anar inte, jag hade aldrig trott det, med en åååh så skön känsla på salongen, jättebra lön, unga tjejer och en skön chef! Jag är så himla lycklig! Imorgon startar jag och Tjooohej så jag ska jobba, med en sån lyckokänsla, woooohooo! Det jag kan bäst, det jag älskar, ååååh du milde, lyckoruset bubblar över likt sockerdricka!! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0