K I

Igår efter jobbet kom Yolanda och plockade upp mig och vi hämtade Winona. Åkte till K I, delade en flaska vin och åt middag. Jag åt fantastiskt god Paella, mättade fint och jag är fortfarande mätt på morgonen efter den, så himla gott! Älskar Paella, mmm! 


Efter mötte vi upp Chantelle och hennes pojkvän på Tavernan i Karratha, vi tog ett glas vin till och sedan åkte jag med Yolanda hem och sov hos henne i hennes nya fina hus. Mötte hennes 3 gulliga hundar, pratade till midnatt och i morse körde hon mig till bussen då jag är påväg mot Coral Bay. 
Ben körde ju från Perth igår och är påväg mot Coral Bay idag så jag hittade en buss som går 2 ggr i veckan från Karratha så jag kunde möta honom och vår nya bil där. Blir himla mysigt med en natt ihop där på hotell, ska försöka dyka imorgon och sedan se Coral Bay som är västkustens lilla pärla, ska vara så himla vackert. Längtar efter det, middag ikväll och få träffa Ben äntligen, kommer bli som en liten mini semester på 36 timmar, Yeaay. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0