Morgonstunden


Så ligger jag här vaken. Vaknade 05.15 av mig själv och nu kan jag  inte sova mer. Ska smyga upp och koka mig dn kopp kaffe strax sedan blir det att sträcka ut benen på en löprunda. Man får springa precis när solen går upp för jag vill inte springa i mörkret här i Karratha. Det är en del stök tyvärr i staden pga. Aboriginerna. Man ska inte hårdföra någon men majoriteten av dem är tyvärr alkolister, de dricker otroligt mycket, jobbar inte och det känns inte tryggt att ge sig ut här. Ska skaffa gymkort idag med så jag kan bege mig till gymet efter jobbet. 
Fick första lönen idag, så kul. 5 jobbdagar är gjorda och åååh vad jag trivs. Så fin stämning, tjejerna är jättemysiga och jobbet går så himla bra.
Hoppas ni får en fin dag, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0