Nya vänner

Jobbet i veckan har gått så bra, jag stortrivs verkligen och njuter till Max av att jobba, det är så kul att jag inte vill gå hem på kvällen, vill bara vara i salongen, pilla med kunder, läsa omfärgtrender, tekniker och se det senaste inom hår och klippningar. Att tjejerna på salongen är fantastiskt härliga gör ju inte saken bättre. 
Har fått nya vänner i dem redan. Igår efter jobbet var det inga direkta planer, köpte lite brie, salami, och frukt för att mysa hemma med chokladglass till dessert trodde jag men det blev ombytta roller. Nya kläder, fix och 18.45 så satt jag med Yolanda i bilen påväg till den mest populära puben i Karratha för middag. Chan och Winona var där och under 2 timmar pratade vi, drack vin och åt middag. 


Jag beställde in dagens fisk med sallad och tomat- & avokadosalsa. Mums. Vid 21.00 drog vi till Karratha Kats klubbhus där det var mycket folk. Tog en öl där för det hade varit match och Yolandas kille spelar. Vid 23.00 fick jag skjuts hem och somnade gott i sängen. Sån härlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0