Sjukstuga

Det är en krasslig Wictoria ni hittar här. Med lite lunch i magen sitter jag nu och skriver lite för er och tänkte summera de senaste dagarna: 

Söndagen så drog vi till Sunshine Coast och åkte vattenskidor, så himla, himla kul i en anordnad park. Jaime, Daryl, Mishka och Brad åkte både kneeboard och även wakeboard, sjukt kul men åååh så kallt, så jag och Mishka blev förkylda, lite krasslig i halsen och inte 100%, så har vilat i 2 dagar. Kände mig nästan febrig igår och på kvällen så, vila med te och seeietittande gör mig gott. 



Köpte gott kaffe innan wakeboardingen, 3:e bästa stället i Brisbane för kaffe om man ska gå efter beanhunter-appen. Yeaay! Gott var det! 

Igår och idag har tiden mest gått åt till att slappa hemma, äta laxmacka; 

Fixa och dona har jag med gjort, men nog om det. Jag sitter nu lugn och harmonisk och ska gå och fixa en kopp grönt blåbärs och granatäpplete med honung. Antioxidanter, Hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0