Time to say goodbye

Så var det dags att lägga östkusten bakom mig. Ben kom tillbaka förra veckan, han var smärtsamma timmar hos tandläkaren och har sedan dess varit väldigt blåslagen och svullen där. Stackarn. Helgen som gick blev dock lugn och skön på sitt sätt med god mat, minigolf, champagne. Mysfrukost, träning och så ett himla packande och fixande för vår flytt. Lördagen packade vi allt och under söndagen så körde vi allting till förrådet. Braden och Jessica hjälpte oss och det var skönt att känna sig klara kan jag medge! 

Måndagen så åt vi på vår favoritrestaurang i Valley i Brisbane, vietnamesiskt tills det sprutade ur öronen, och efter blev det ett par öl till en live artist som spelade klassiker och jag och Jessica körde på allsång, mycket uppskattat! Yeaay! 


Fina tjejerna!! Är så glad att ni korsat min väg!! 
Pubafton med trubadur och skönsång 

Måndagen var så lyckad!! 
Tisdagen var mindre kul dock med ett tårfyllt farväl på morgonen, kramar i mängder från Jessica och Jaime och en sista frukost med Kalles kaviar och min favorit Queensland yoghurt som bara finns där! 
Flyget över gick dock väldans bra och smidigt med bra service ombord, god lunchmacka klockan 16.30 och så mycket kaffe jag kunde önska mig!! Alla väskor kom med också och vi landade smidigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0