De första dagarna i Koh Tao

Har det så fantastiskt, det är verkligen paradiset här, njuter till fullo och mår så gott. Har de senaste dagarna njutit i solen på freedom beach, ätit färsk frukt, smoothies, god thaimat, kokosnötsmoothies, pannkaka med fruktsallad och druckit buckets. Det är helt fantastiskt här! 

I övermorgon så ska jag påbörja min nya dykkurs så det är målet framöver. Snart är jag en del av Sunshine divers på riktigt och då jäklar. Ben jobbade ju där innan och oj vilket bra dykställe, mitt på stranden med en gunga och en liten bungalow utanför, så härligt! 
Ska väcka Ben snart för det kurrar ordentligt i min mage och det är frukost/lunch som gäller efter en skön sovmorgon! Idag ska vi mysa på stranden, kika i stan och gå ut och äta han och jag ikväll! Finaste killen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0