Hikkaduwa, Sri Lanka

Våra flesta dagar spenderade vi i Hikkaduwa, en liten beach och reggae ort 90 kilometer under Colombo på västkusten. Surf, stora vågor, mat, härlig musik från beachbarerna och en härlig stämning. Överallt jobbar män, i alla barer, restauranger och i Tuk-tuk, så himla trevliga även här och vi spenderar dagen i solen, njuter till max innan vi beger oss för middag och en cocktail på mambas där vi stannar ett tag. Träffar 2 tjejer från England, flygvärdinnor, då himla intressant att prata ned den, otroligt kul verkligen. 
Dag 2 i Hikkaduwa är det ännu mer vågor, surfet är grymt, ska ju dock säga att vågorna var gigantiska så jag badade inte ens, haha! Vi satt och kikade bra länge på surfare tills vi gick till Sam's bar och kollade på hockeyn, där hittade vi 20 andra glada svenskar och 2 finnar som alla var laddade, så på storbild och med öl, vatten för mig då min mage var i uppror hejade vi allt vad vi kunde, resultatet behöver jag väl knappast nämna... 


På morgonen dagen efter åkte jag och Ben vidare mot...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0