One night in Bangkok

Lite som rubriken lyder har vi haft det. En natt i Bangkok som var åååh så rolig. Skratt, dans, vattenpipa, öl, massa folk på gatorna, pubcrawl, musik och så lägg på Casey och Ben på det och jag kan lova att vi hade en kul natt. På morgonen kom Dave och ligan är fulländad, yeaaw! Jag och mina bästa killar spenderade dagen på ett 6 vånings stort elektronikvaruhus, oj oj oj så mycket saker och så billigt!! Fick köpt mig en extern hårddisk och bytt baksidan på min mobil eftersom jag tappade den på flygplatsen. På väg dit hamnade vi med taxin mitt emot demonstrationerna, såg allt, kamerateam och fullt ös med bilar, sång, rop, lastbilar med människor och en ledare! (Oroa dig inte mamma, det var inte farligt och jag satt tryggt i en låst taxi)
På kvällen åt vi mat från gatan, mangosmoothie mättade min mage innan vi hoppade på bussen som tog oss till färjan. Koh tao väntade och efter 9 timmar på bussen var vi framme och 1,5 timmes bussresa senare så kom vi till Koh Tao! Himmelriket på jorden, så magiskt fint!! Ååååh jag är så glad!! 
Street food i Bangkok 
Vår gata där vi bodde i Bangkok 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0