Att njuta och glädjas av livet

Vi har en chans, en möjlighet och en framtid. Jag har valt att älska, njuta och leva till 110%. Jag har en sån fantastisk känsla i min kropp, min själ andas lycka och glädje, jag kan äntligen känna mig nöjd, med livet, mig själv och hur jag har det. Jag har världens finaste familj hemma, åååh så fina vänner och framförallt, en fantastiskt fin pojkvän som varje dag överöser mig med komplimanger, talar om hur vacker jag är och hur mycket och högt han älskar mig, för visst är det där med kärlek något fantastiskt fint? 

Han får mig varje dag att le, skratta, känna mig älskad, nöjd och levnadsglad, inte en dag går utan att han lyfter mig till skyarna och berättar hur glad han är som har mig, han är så fin, min Ben... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0