Fredagsmys

Glad tjej i Byron minsann
 
En sån skön dag idag. Har gott upp till lighthouse, totalt 348 trappsteg upp, och sen tillbaka, städat hostelet, slappat och kikat gossip girl och ätit lunch nu innan jobbet, 2 knäckebrödsmackor med avokado och sista av min prästost från Ikea, så himla gott! Har ocksa smaskat pa lite mork choklad. Nu sitter jag och ska snart till jobbet! Känner mig glad, lycklig och tacksam över att få vara här, och snart kommer Ben igen, yeaahooo, på måndag för att vara exakt! Fram tills dess väntar jobb och förhoppningsvis en dag eller två på stranden, har varit molnigt och dant här ett par dagar nu! Tjing!
 
Saknar min lilla Tova idag
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0