Kuala Lumpur, Malaysia

 
Jag ar sa tacksam, jag ar sa glad att jag har en san fin manniska i mitt liv som Ben! I mandags nar han kom tillbaka sa gick vi ut och at middag har i Byron, mycket god schnitzel med sallad och dar, pa restaurangen sa berattar han att han har kopt biljetter at oss till Malaysia och Future music Festival i Kuala lumpur som ar den 13 Februari, sa nu mina vanner sa aker vi till Malaysia med! Jag ar sa glad, sa galet tacksam och kan inte ens saga tack tillrackligt manga ganger. Saaa fint, jag kanner mig helt overvaldigad av karlek till den killen, min fina kille!
Sa efter Thailand, Sri Lanka sa aker vi hit, jag och Ben och Casey & Dave, jag och mina 3 favorit aussiekillar!! Varldens basta gang ska nu gora Asien, Yeaaaaaw! Kommer bli helt galet kul! Weeeiiiii!
 
 
Mer fina, fina strander att se och uppleva!! Jag kommer for hela mitt liv, se tillbaka pa allt jag far uppleva och vara tacksam till tusen!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0