Så kom äntligen lugnet tillbaka

Mina vänner, så mycket som hänt, så lite tid har det varit till att bara andas och ta ikapp sömn, vila och mat! Men nu är tiden här, såå många som har lämnat Byron och helt plötsligt av ett gäng på många fina vänner är det bara jag och Helle kvar. Ska i de följande dagarna berätta om saker som hänt, jul, nyår och fina minnen där imellan!! Alla där hemma, ni har varit så saknade den senaste tiden, är glad att jag har haft Ben att krama om då dagar då jag saknar er varit som störst! Puss på er alla, nu ska jag bege mig mot ytterligare en kväll med jobb! Puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskar dig... Kramar från oss.

2014-01-05 @ 20:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0