Sista jobbdagarna innan Asien

Sitter med den sedvanliga slut för dagen ölen på jobbet, Stone&Wood Pacific Ale, den godaste ölen jag någonsin druckit, önskar jag kunde skicka den hem till er! Galet god verkligen! 
Har de sista dagarna på jobbet nu, 3 skift kvar innan jag är ledig, yeaaw! Semester för hela slanten! Jobbade hela dagen igår och idag började jag 15.30! 

Imorgon är det Australiens nationaldag, fullt ös, börjar jobba 12.00 på The Rails. Vi har en gratis BBQ och min favorit Dan Hannaford spelar på jobbet från 14.00. 
Har varit lite sisådär väder nu i 2 dagar, varmt men regnigt ändå, skönt med lite nederbörd, varit soligt och riktigt varmt ett bra tag nu! Mycket härligare att powerwalka till the lighthouse i morse i det vädret! 

Ska om en timma skypa med världens bästa syster och ringa farmor, sedan ska jag prata med Ben också, 2 dagar tills han kommer hit, så kul! Saknar honom så varje gång han är borta!! Men nu kommer vi vara tillsammans i minst 6 veckor, YEAAAY :) 

Lägger upp ett kort på mig och söta Sanna som jag lärt känna här, fina tjej hon :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0