Thailand & Sri Lanka

Så är det ju som så att det alltid kommer en tid då något nytt tar vid, ett nytt kapitel i boken och det är väl dags nu, om så iallafall för ett litet tag. I tisdags bokade Ben flygbiljetter åt oss till Thailand och för att vara exakt så om 2 veckor sitter vi på flyget till Bangkok innan vi åker till Bens älskade Koh Tao. Han ska visa vart han bodde i 7 månader, vi ska besöka alla fina öar, mysa med middagar, gå på full moon party, dansa i sanden, jag ska ta min avancerade dykarlicens och livräddningskurs, simma, sola, äta färsk frukt, upptäcka ett nytt land och en ny kultur, shoppa på markets och framförallt spenderade varje dag tillsammans igen, åååh så fint! Jag ska njuta av varenda litet ögonblick!
 
Sri Lanka
 
Sri Lanka
Bangkok
Colombo, Sri Lanka
 
Bangkok
Sri Lanka
Sri Lanka
Sri Lanka

 
Vi ska även upptäcka Sri Lanka tillsammans, ett nytt land till, en ny kultur, nya värderingar, miljöer och fantastiska upplevelser, fantastisk dykning, stränder, ett djurliv och nu mat och mer människor att möta, åååh så jag är tacksam över vilka möjligheter jag har i mitt liv, med en sån fin människa som Ben för ni ska veta vad han gör mig lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0