Fredagsmyyyys


Riktig grillkväll stod på menyn igår med en grymt god sötpotatis och potatisgratäng, korvar, revben och stek, kolla in storleken på dem köttbitarna! 
Braden och den lilla köttbiten, haha

Hade en mysig dag igår med en lång sovmorgon, löprunda i ett mycket soligt och galet blåsigt väder, shopping med Ben och sedan en myskväll med som sagt grillning, mys i soffan och sedan till 01.00 spelade jag och Ben X-Box, spelade mortal kombat som är typ som Tekken, har alltid älskat Tekken och jag smiskade skiten ur Ben, woohooo! Det var sjukt kul! 

Ben mys outfit hemma 
Webby lagar förrätter 

Webbys mini pizzor 

Middag med utsikt över Brisbane, vi bor fint måste jag erkänna! 
Idag startade jag dagen med bodypump och Ben spelar golf med Braden, älskar helgen när Ben är hemma, så himla mysigt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0