Jag må hon leva, Ja må hon leva

Har haft en sån fin dag, får låta bilder berätta om dagen istället helt klart: 


Vaknade imorse och med en kopp kaffe och en söt liten hund i sängen kunde det inte bli bättre, fick ett fint samtal av Ben med gratulationer med så kunde inte önskat mig något mer. 

En banan och en proteinboll senare tog jag och Jess bilen mot 
Dessa fina berg, 2 av dem skulle bestigas och sagt och gjort, hej bergsklättring och hiking en solig men blåsig morgon. Så fin utsikt och en skön start på dagen med nästan 2 timmars vandring och lite klättring! 
Jag och Jessica uppe på Ngungun 

Bergsklättrare 

En åååh så fin vän 

Utsikten är inget att klaga på alls 

Väl hemma hos Jess fick jag ytterligare ett paket, hon är så go! En bok, choklad och ett fint kort som passar oss fantastiskt fint måste jag säga, så tacksam för att jag funnit henne, en vän som henne växer inte på träd! 
Vi bytte om och fixade oss för att sedan åka och äta frukost/lunch = brunch någonstans och Jess tog mig till Montville. En liten by med små boutiqer och affärer och caféer som ligger en bit in från kusten uppe på kullar, med utsikt som var makalöst fint. 



Så fint! 

Vi åt en riktigt god brunch med tillhörande stor kopp kaffe och jag åt en kalkonbröst macka med tranbär och avokado, mums för en hungrig mage. 
Efteråt strosade vi omkring i de små affärerna och gick även in i en godisbutik där de tillverkar fudge med åååh så många smaker så jag fick med mig 100gram av 8 olika smaker. Blåbär cheesecake var min favorit så de ska avnjutas någon dag. 


Mums så gottit! 


Så fin och mysig liten ort 

Vi hittade en liten söt butik som bara skrek mitt namn på och de hade en inredningsdel och en juldekorationsdel och folk som känner mig vid det här laget vet ju att jag älskar julen så idag, dagen till ära köpte jag mig en present till mig själv: 

Eller rättare sagt 6 stycken såna här fina julgranskulor, japp, sån är jag, julälskare och Ernst förstår så Grattis mig själv på min födelsedag, vi kommer ha fantastiska jular tillsammans med mycket minnen. 

Det fanns mycket fint i den lilla butiken



Montville var verkligen kalasfint, så mysigt! 

Ännu finare i goda vänners lag 

I bilen hem fick jag gosa med denna lilla sötsaken och Jess och jag har haft en åååh så fin dag, och räknat med igår med helt fantastiskt. Hennes födelsedag är om 2 veckor och jag har en bra present i åtanke efter allt detta. 

Väl hemma igen öppnade jag paket från hela fina familjen och fick fina kläder och ett åååh så sött kort. Telefonsamtal och kärlek, sång + gratulationer från mamma och pappa och gratulationer från Farmor och så söta Tove med, Tack Tack! 

Vid sju snåret så tog jag, Braden, Jess, Brad och Mishka oss ner för att äta middag och jag åt en sån god skaldjursrisotto, favoritmaten nummer ett, mmmm! 
Satt fint i magen med ett glas vitt Pinot Gritio vin till och sedan så kom det: 
En överraskning, Tiramisu med sång och ett tomtebloss, så glad för fina vänner som ger mig så mycket kärlek och omtanke, tacksam till tusen. Bara Ben saknades idag men han ger mig mängder med kärlek ändå, finaste killen! 

Hade aldrig kunnat önskat mig finare dagar, kärlek i mängder och Tack för allt fint jag fått av alla i min närhet, åååh jag älskar er ska ni veta
Så glad är jag över alla som jag har i mitt liv, som ert barn på julafton! Tack, Tack, Tack! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0