Lördagstankar


Det är med den här utsikten jag bor för tillfället, precis så vackert är det och solens vackra vinterstrålar skiner varje dag över vårt hus på toppen av kullen. Floden rinner så sagolikt fint, utan att ljuga är det utan tvekan en av de finaste platserna att se på Brisbane ifrån, sa pirrigt fint. 

Startade dagen idag med prat med Anders, kloka ord utbyttes som alltid under morgonpromenaden längs med vattnet och båtarna och med Anders i andra ändan, och sedan bodypump på gymet efter det. Stärktes för varje litet steg jag tog och Anders stöttande ord i rätt riktning var precis vad jag behövde höra när jag står som ett frågetecken ibland och undrar vad jag egentligen gör för fel, när jag bara bryr mig om, tänker och försöker göra rätt! Tack Anders! 



Saknar de här små busfröna mer än någonsin, mosters älsklingar :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0