Lugna veckan

Har haft en lugn vecka, endast jobbat måndag och sedan idag då det har varit otroligt lugn på kliniken, inte mig emot men inte kul för min plånbok, buhu! Är ledig imorgon igen men Ben kom ju igår så det blir långhelg ihop, ååååh så mysigt vi ska ha. 

Lagade god rökt laxpaj igår till middag och sedan överraskade jag med Bens favoritdessert, Trifle
Goda grejer i en skål; Trifle 

Min goda laxpaj innan den åkte in i ugnen. 

I tisdags när jag var ledig så lagade jag soppa och bakade jag bröd till huset, älskar soppa nu när det är kallt, blåsigt och vinter på kvällarna så vad passar bättre? 
Goda fiberfrallor med smör till soppan, mmm mmm mmm! Smakade riktigt gott efter ett långt löppass i tisdags, 11 kilometer på 56 minuter, sån skön känsla det är att springa nu. 

Så mysigt det var att hämta upp Brn på flygplatsen igår, som jag väntat! Slagit ihjäl veckan med bodypump, body combat, löpning, lite jobb och spinning, regniga promenader och lite för många koppar kaffe med kan jag erkänna, ooops! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0