Maroochodyre Sunshine Plaza

Idag efter en lång skön powerwalk och ett bodypump pass så blev det Gofrukost med 2 grova mackor med philadelphiaost och avokado samt 2 äggvitor, behövde bra med energi för jag skulle bege mig till Sunshine Coast för att hänga med Jess. Ladies day/night stod på schemat, shopping och mys på hög nivå. Åkte ihop med Webby som skulle till krokarna här också så efter ett stopp på en kaffeshop på vägen så anlände jag till Jess runt 11.30. Prat och fix här ett tag så tog vi oss vid 2-tiden till Maroochodyre och Sunshine Plaza. Shoppingcentren här är fantastiska, allt finns verkligen och shopping utbudet är enormt, så himla kul att kolla i butiker för allt är nytt, märken, shops och små boutiquer. 


Så här fint är det inne i mellan för floden rinner igenom. Caféer och lunchställen kantas med en och annan bar och så ert choklad café där Jess hade bestämt att bjuda mig på Churros med kanelsocker på som man doppar i mörk, rinnande choklad. Gudagott och en bra shoppingtreat vid 15.30 då det var dags för ett break. 


Mumsigt utbud minsann 

Våra goda Churros 

Fina Jessica, en verkligen fantastiskt fin vän jag har här, så otroligt härlig :) 

Efter ytterligare shopping och strid i affärer så kom Jess på den briljanta idéen att unna oss var sin massage, och sagt och gjort, massage av nacke och axlar och skulderblad i 30 minuter blev ett lyxigt avbrott i shoppingen och fina Jess gav det till mig i födelsedagspresent, så himla härligt för aj så ont det gjorde men vad skönt det var. Blev så mycket mjukare och rörlig och flera knutor löste min massör upp som var superduktig, bästa massagen på åååh så länge. 
Fick köpt med en kjol, en topp och en liten väska idag på rea så jag är så nöjd, och en mascara från Lancôme, dyr men de är ju så bra. 
På vägen hem hoppade vi in i affären och köpte frukt och ost och vår goda middag blev detta med ett glas bubbel till. 
Tjejprat en hel dag och så allt det här är verkligen en dag utöver det vanliga, åååh så jag har haft en fantastiskt fin lördag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0