Splendour in the Grass

Så var helgen avklarad, en sån himla kul helg. Jag är så tacksam till Geeti och Paul att jag fick möjlighet att jobbande dem över helgen. Även om helgen har varit lång, tuff och stressig har den samtidigt varit vacker, härlig på alla sätt med sån bra musik och så bra människor. Jobbet i sig har inneburit konstant kö i kassan, stressade situationer och ibland lite smått kaos men hela tiden en sån bra stämning i köket, Paul jag jobbade för var en sån bra chef och alla jag jobbade med härliga. Så tacksam att jag fick jobba med dem! 

Lägger upp ett bildregn av helgen: 
Mitt tält




Bar i ladan 




Festivalentre 

Fina Angus & Julia Stone, mina favoriter på festivalen



Åååh så bra dem var! 


Ännu en bar i området med härliga gungor 

 

Sticky fingers show 



En till scen, Tipi skogen 


Fantastiska målningar 


Barnens område 









Silent disco 









Sån himla fantastisk festival 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0